Solenis: Introductie van<br />onze nieuwe merkidentiteit
Bekijk hoe we ons ontwikkelen
Sluiten 686C6711-FB74-47F4-AFEE-14D0F9C09B39

Diversey introduceert nieuwe mechanische vaatwasoplossingen onder de merknaam SURE® en versterkt hiermee haar toewijding aan duurzaamheid

Beide producten zijn gecertificeerd door EU Ecolabel en Cradle to Cradle

dinsdag 7 mei 2024

VOOR ONMIDDELLIJKE PUBLICATIE

Sure Machine Care Wash

De twee nieuwe SURE-oplossingen worden aangeboden in 2x5 liter en 10 liter SafePack.

WILMINGTON, Del. (VS) - Diversey, een bedrijf van Solenis, heeft twee nieuwe mechanische vaatwasproducten met een aanzienlijk duurzaamheidsprofiel gelanceerd. Als onderdeel van het succesvolle SURE®-merk voldoen deze producten aan de strenge eisen voor een EU Ecolabel en zijn ze beoordeeld door het Cradle to Cradle Innovation Institute. Het naglansmiddel heeft een Gold-certificaat behaald voor alle vijf Cradle to Cradle-criteria, terwijl het wasmiddel een Gold-certificaat heeft behaald voor Material Health. Deze certificeringen erkennen dat ze vrij zijn van schadelijke chemicaliën en veiliger zijn voor mens en milieu.

SURE Machineafwasmiddel, ontwikkeld voor professionele keukens, pakt hardnekkig vet en opgedroogd voedsel effectief aan, terwijl SURE Machineglansspoelmiddel zorgt voor snel en vlekvrij drogen. Hierdoor kunnen klanten erop vertrouwen dat ze schoonmaakoplossingen kiezen die zowel effectief als milieuverantwoord zijn.

Voorafgaand aan de productlancering voerde Diversey uitgebreide evaluaties uit bij klanten in verschillende landen. De aangetoonde resultaten waren zeer positief en de algehele resultaten waren gelijk aan de benchmark wat betreft reinigings- en droogprestaties en minder kalkaanslag. De prestaties tonen de doeltreffendheid aan van SURE Machineafwasmiddel en glansspoelmiddel en bevestigen dat duurzaamheid en effectief schoonmaken samen kunnen gaan.

SURE-machineafwasmiddel en -glansspoelmiddel maken deel uit van Diverseys SURE-productlijn, ontworpen om te voldoen aan de groeiende vraag naar duurzame schoonmaakoplossingen in professionele omgevingen. Dit productassortiment omvat een breed scala aan reinigingsoplossingen voor verschillende toepassingen in verschillende sectoren. Of het nu gaat om foodservice, horeca of instellingen, het merk SURE biedt de laagste veiligheidsclassificatie, wat zowel training als gebruiksgemak vereenvoudigt.

Ga voor meer informatie over deze geavanceerde reinigingsoplossingen naar hub.diversey.com/sure-machine-mechanical-ware-wash.

<h2>Over Diversey</h2> <p>Diversey, een bedrijf van Solenis, biedt schoonmaak-, hygi&euml;ne- en infectiepreventieoplossingen voor de horeca-, voedselservice-, gezondheidszorg-, drank- en verwerkte voedingsmiddelen- en zuivelmarkten. Deze oplossingen, waaronder geavanceerde reinigingsmiddelen, digitale technologie&euml;n en waardevolle diensten, stellen klanten in staat een schonere, veiligere en duurzamere wereld op te bouwen.</p>
<div class="line">&nbsp;</div> <h2>Over Solenis</h2> <p>Solenis, eigendom van Platinum Equity, is een toonaangevende wereldwijde producent van speciaalchemicali&euml;n die zich richt op het leveren van duurzame oplossingen voor waterintensieve industrie&euml;n, waaronder pulp en papier, institutionele, industri&euml;le, voedsel- en dranken-, en zwembad- en spawatermarkten. Het productportfolio van het bedrijf omvat een breed scala aan waterbehandelingschemicali&euml;n, proceshulpmiddelen, functionele additieven, reinigingsmiddelen, desinfectiemiddelen en geavanceerde monitoring-, controle- en leveringssystemen. Deze technologie&euml;n worden door klanten gebruikt om operationele effici&euml;ntie te verbeteren, de productkwaliteit te verhogen, bedrijfsmiddelen te beschermen, de milieubelasting te minimaliseren en schonere en veiligere omgevingen te cre&euml;ren. Het bedrijf is gevestigd in Wilmington, Delaware, en heeft manufacturing-facilities productiefaciliteiten strategisch gelegen over de hele wereld en een team van meer dan employees professionals in countries landen verspreid over continents continenten. Solenis is een 2024 Best Managed Company Gold Standard honoree.</p> <p>Voor meer informatie over Solenis, bezoek <a href="/nl-NL/">www.solenis.com</a> of volg ons op sociale media.</p>

VOOR MEER INFORMATIE

Lynne Snoding