Solenis + Diversey:<br/>Stronger Together
Diversey Is Now Part of Solenis
Sluiten 686C6711-FB74-47F4-AFEE-14D0F9C09B39

Diversey India in 2023 voor het tweede jaar op rij onderscheiden als een van de '100 Beste Bedrijven Voor Vrouwen in India'

woensdag 15 november 2023

VOOR ONMIDDELLIJKE PUBLICATIE

WILMINGTON, Del. (VS) - Bij Diversey, een bedrijf van Solenis, is onze inzet voor diversiteit, gelijkheid en inclusie (DE&I) niet alleen een filosofie, maar een fundamenteel onderdeel van ons organisatorische DNA. Met trots kondigen we aan dat Diversey India opnieuw erkend is als een van de '100 Beste Bedrijven Voor Vrouwen in India 2023' door de AVTAR & SERAMOUNT Group. Deze prestigieuze erkenning weerspiegelt onze aanhoudende toewijding aan het cultiveren van een werkplek die voor diversiteit opkomt.

Met hun holistische 3C-strategie gaat Diversey India een stap verder in het ondersteunen en autonomer maken van vrouwelijke werknemers: Care, Capability en Connect & Collaborate.

Care (Zorg): Onze unieke 360-graden gezondheidsprogramma's en welzijnsgemeenschappen, toegankelijk via een specifiek op welzijn gerichte app, ondersteunen vrouwelijke collega's in hun fysieke, mentale en financiële welzijn.

Capability (Mogelijkheden): Wij geloven in het versnellen van de groei van onze vrouwelijke werknemers. Ons mentorschaps- en leiderschapsprogramma voor vrouwen, FlyHigh, geeft vrouwelijke collega's met een hoog potentieel de middelen en het mentorschap die ze nodig hebben om ambitieuze doelen te stellen en te bereiken. Daarnaast heeft bijna 60% van onze vrouwelijke talentpool ontwikkelingsprogramma's gebruikt om hun carrièretraject bij Diversey te versnellen.

Connect & Collaborate (Verbinden en Samenwerken) Het Diversey Women India Network speelt een cruciale rol in vrouwelijke werknemers een stem bieden. Het netwerk draagt actief bij aan de hervorming van het werknemersbeleid van Diversey. We willen ons beleid meer afstemmen op de unieke behoeften van ons diverse personeelsbestand.

Bij Diversey gaat onze toewijding aan inclusie op de werkvloer verder dan statistieken; deze is verankerd in onze kernwaarden en het gedrag dat we naleven. We streven voortdurend naar een omgeving waarbinnen onze medewerkers een gevoel van verbondenheid ervaren, hun volledige potentieel ontplooien en hun beste prestaties leveren. Wij geloven erin dat elk teamlid zich gesterkt en betrokken moeten voelen. Alleen dan kunnen we een uitstekende werkgever zijn. Het is de drijvende kracht achter ons succes en heeft een positieve impact op onze klanten, de maatschappij en het milieu.

VOOR MEER INFORMATIE